Gondolatok erről-arról. Meg amarról. Így meg úgy. Meg amúgy is. Szóval blog. Vagy mi.

„Ennek a magyar válogatottnak én nem tudok szurkolni"

2016. június 24. - Firestarter.18

valogatott.jpeg

„Ennek németnek a kinevezése a nagy múltú magyar edzői szakma sárba tiprása, ráadásul az egész Eb-t a Habonyi intézte így, hogy eltereljék a figyelmet a romokban heverő országról."

 

 

 

 

 

– Na szevasz, de rég láttalak, mi van veled? Mit szólsz a pótselejtező sorsolásához?
– Jaj ne is mond öcsém,akkorát fogunk égni, mint a Rejsztág. Ez a norvég csapat fényévekkel előttünk jár, örülhetünk, ha oda-vissza csak egy hatost kapunk. Ezzel a német edzővel nem is tudom mit akarunk, már annyiszor bebizonyosodott, hogy a külföldi edzők nem tudnak itthon megélni. Egyszerűen nem ismerik a közeget, a viszonyokat, a magyar virtust, az ilyesmit meg nem lehet könyvekből tanulni, ezeket az anyatejjel szívja magába az ember.
A német kimértségnek és precizitásnak a magyar fodballban nincs helye, a magyarokat mindig is a zsiványság és a dörzsöltség, a váratlan megoldások, a fifikás cselek és húzások, merész edzői mesterfogások jellemezték. Egy Csank, egy Gellei, Egervári, Bozsik vagy Pintér Attis ezt jól tudták, és látszott is a válogatottunkon, mindig volt stílusa a csapatnak. Ennek a németnek a kinevezése a nagy múltú magyar edzői szakma sárba tiprása.

– Helló, na mit szólsz, megvertük a norvégokat, még a végén tényleg van esélyünk kijutni.
– Megvertük, na bumm, nekik is lehet egy rossz napjuk. De így még rosszabb, mintha nyertek volna kettőnullra. Most idejönnek felbőszítve, és úgy kitömnek minket, hogy a fal adja a másikat. Jó nagy mákunk volt amúgy is, ha az elején az a norvég kicsit is jobban helyezi, Királynak köze sem lett volna hozzá, és a végére kapunk egy ötöst. A gól amit meg rúgtunk, hát köszönjük meg a norvég kapusnak. De ilyen mákunk még egyszer nem lesz, ezek úgy elvernek odahaza minket, mint szódás a lovát.

– Hallod, nem hiszem el!! Kint vagyunk az Eb-n!!! Hihetetlen, hogy itthon is megvertük a norvégokat, elképesztő!!!
­– Jaj, nem tudom, mit vagytok oda, hogy ezt a rém gyenge norvég válogatottat sikerült kínok között megverni. Jó, elismerem a Priskin gólja szép volt, de ez érted ilyen ezerből egyszer összejön gól. Aztán rúgtak szegény norvégok egy öngólt, volt kapufájuk, szóval hatalmas mákunk volt. De igazából Platininek köszönhetjük meg, hogy kibővítette a légyszámot, e nélkül a kanyarba se lettünk volna. De ez is csak politika, Franciaországban lesz a kontinensviadal, a kibővített légyszámmal így több meccset rendezhetnek, több lesz a bevétel, ki van ez találva. De bárcsak ne jutottunk volna ki, óriási blama lesz, nekem már előre ég a pofám. Láttad a csoportot? Pfff, kárnak utaznak ezek ki, nulla ponttal, rúgott gól nélkül esnek ki, meglásd.
Ausztria? Egyszer kaptak ki a selejtezőben, rommá vertek mindenkit. Bitangerősek, szerintem a döntőig menetelhetnek, de hogy nekünk rúgnak egy hármast, az ziher. Portugália? Tele van sztárokkal, Európa braziljai, ha Ronaldó csak hármat rúg nekünk, akkor összetehetjük a kezünket. Izland? Ez már nem az az Izland akit rendszeresen megvertünk, ezek már nem bálnavadászok meg fókaidomárok. Ezek oda-vissza verték a hollandokat, van fogalmad mennyi pénzt öltek a fodballba az utóbbi években? Még iskolai tananyag is lett, úgy ám. Ráadásul ilyen gyenge magyar keretet én még nem láttam. Király, Gera, Juhász, őket már régen el kellett volna felejteni, hol vannak a fiatalok? Ez a Kleinenheinsner vagy ki a tököm, meg Kis Ádám, ez is maradt volna inkább a sztendapnál, semmi rutinjuk nincsen, túl fiatalok. Szalait se tudjuk már elfelejteni, Dzsuduzsák alig játszik a klubjában, egyedül Nikolics ér valamit, de ő meg nem is magyar, csak úgy magunk közt szólva.
Hol vannak már a régi nagy játékosaink? Sebők Vili, Illés Béla, Urbán Flóri, Vadócz, Kenesei, Tököli, Dombi Tibi, Mátyus, Gyepes, Mracskó, Lőw, Kuttor, Sáfár, Rajczi, Sowunmi, Rósa, Kabát Peti? Velük még csak-csak, de ezzel a mostani kerettel...

–Na, láttad micsoda pazar játékkal vertük az osztrákokat, elképesztő!!!
­– Jaj, már te is így el vagy szállva? Azt hittem legalább te értesz egy kicsit a fodballhoz. Az, hogy tudunk hármat passzolni már jó játék? Ráadásul akkora mákunk volt, ha Alaba lövése bemegy, akkor gól, és a végén kapunk egy hatost. Szegény sógóréknak semmi nem jött össze, nekünk meg minden, ennyi történt, semmi több. Nem kell ennek nagy jelentőséget tulajdonítani. Végig jobbak voltak és ők játszották a focit, mi meg kapálóztunk. Amúgy is gyenge ez az Ausztria, megmondtam én neked, ebből az eredményből nem lehet messzemenő következtetést levonni. Izland ellen már ki fog jönni a tudáskülönbség, meglásd.

– Fúú, micsoda meccs volt megint Izland ellen, hát beszurkoltuk a végén.
– Bemákoltunk, úgy érted. Még hogy balsors, akit régen tép, hát ilyen mákos öngólt én még nem láttam, bevallom férfiasan én még egy könnycseppet is elmorzsoltam, sajnáltam az izlandiakat, megérdemelték volna. Lelkes amatőr csapat, érted annyian laknak ott, mint Debrecenben, aztán majdnem megvertek, milyen égő már. Kiizzadtunk egy döntetlent a bálnavadászok ellen, eztán az egész ország meg van őrülve. Élvezzék csak ki, mert ilyen csapnivaló játékkal hatalmas sírás lesz a portugálok ellen. A büntető meg tiszta tizenegyes volt, nekem ne mond, a sógorom játékvezető a megye kettőben, ő mondta. Ő meg csak jobban ért hozzá, már ne is haragudj.

–Hallod, mekkora meccs volt már megint, és csoportelsőként jutottunk tovább, hát nem is hiszem el, egészen elképesztő!!
– Hát a portugálok játszottak, de hogy mi mit csináltunk, azt nem tudom. Látszott, hogy nekik ez már tét nélküli meccs, jó volt nekik az iksz, látszott rajtuk, hogy csak nyűg nekik az egész. Olyan elegánsan és lazán játszottak, és hát a Ronaldo gólja, érted, sarokkal, mert ennyire vette komolyan a meccset, a mieinktől mikor látsz ilyet? Mi meg megint milyen mákos gólokat rúgtunk, hát el se hiszem. Gerának is életében egyszer lecsúszik, aztán már ő a sztár, meg lövünk két ilyen mákos megpattanós gólt, hát én kérek elnézést. Mink annak idején a grundon az ilyen gólokat nem is számoltuk be. Amúgy is ez volt az Eb leggyengébb csoportja, bekerültünk volna egy német-spanyol-olasz trió mellé, hát kaptunk volna a pofánkra.
De látod, kik voltak a húzóemberek? Gera, Király, Juhász, a nagy öregek, mondtam én neked, hogy az egész keretből ők érnek csak valamit. Látszik, hogy a magyar edzők kineveltjei. Ez a német edző csak beleült a jóba. Hol voltak az ő emberei a Keleinenheinsenier meg a Kis Ádám? Megmondom én neked, a fasorba se.
Én amúgy se tudok szurkolni ennek a magyar válogatottnak, ez nem az én, a te, vagy a mi csapatunk, ez Viktátor zsoldos bandája. Ennyi pénzből amit belepocsékoltak a magyar fodballba ez a minimum, hogy egy ilyen rém gyenge csoportot megnyerünk, ráadásul kaptunk négy gólt, ami ezen a szinten rengeteg.
De megérte, kérdem én? Persze, a sok panelprolinak ez kell, Panem et circenses, érted, aztán elfelejtenek mindent. A stadionok, a kisvasút, a trafikok, a manyup, mind meg van bocsátva azonnal. A sok birka. Az egészségügy romokban, a fiatalok elvándorolnak, nincs munka, gyenge a forint, a bérből és fizetésből élők nyomorognak, a nyugdíjasok éhen halnak, ráadásul ilyen szar nyarunk se volt évek óta. De csak építsünk még több stadiont, bravó, folytassuk! Én már azon se lepődnék meg amúgy, ha az egész Eb-t a Habonyi Árpika intézte volna így, hogy eltereljék a figyelmet az itthoni problémákról. Amúgy is jönnek a belgák, ők már nem a gyenge Ausztria, vagy a félamatőr Izland, azok Európa legjobbjai, ráadásul Brüsszelt most jól felbosszantotta a csúti királyfi, isten irgalmazzon nekünk.

– Jé, te vagy az, hallod, mióta megnyertük az Eb-t nem is láttalak. Mi van veled?
– Ejnye, hát te is benyelted a fidesz-propagandát, hogy mi nyertük ez Eb-t? Előre le volt zsírozva az egész, nem hiszem el, hogy ilyen vak vagy. A kvótarendszer miatt ki volt adva, hogy nekünk kell nyerni. Állítólag Viktátor személyesen beszélt a Platinivel, hogy ha nem mi nyerjük az Eb-t, akkor az összes bevándorlót átengedjük Nyugat-Európa felé. Bizony. Egyébként is a döntőben a spanyolok teljesen enerváltak voltak. Látszott, hogy nekik ez csak bemelegítést a vébé előtt, felkészülés az igazi erőpróbára. Amúgy is az első gólunk szerintem majdnem les volt, a második kapushiba, az nem számít, a harmadiknál a Szalai úgy láttam kezezett, a negyedik megint valami megpattanós szar lövés volt, az ötödik, a szabadrúgás jogtalan volt, a hatodik előtt meg faultot kellett volna fújni kifelé.
De nem is számít ez, ez csak egy Eb, senki se veszi komolyan, sehol nem jegyzik. Ha vébé lett volna, rúgott gól nélkül zúgunk ki a csoportból. Érted, szembejött volna egy Brazília, egy Argentína, Uruguay, Kolumbia, sanszunk nem lett volna.
De majd most jönnek a vébé-selejtezők, meglásd mekkora égés lesz, már előre látom. Portugália, Európa braziljai, hát esélyünk nincs ellenük, ez már nem lefutott Eb-csoportmeccs lesz. Svájc? Sokkal jobbak. Feröer? A múltkor is alig tudtuk megverni őket. Lettország, Moldova? Ők is egyre csak fejlődnek, mert ott nem sajnálják beletenni a pénzt a fociba, nálunk meg meleg víz sincs az öltözőkben. Kis pénz kis foci, nagy pénz nagy foci, megmondták már ezt nálunk okosabbak is. Nagy égés lesz, én mondom neked. A magyar fodball sosem lesz már jó. Mert az Aranycsapat, na azok amikor...

A bejegyzés trackback címe:

http://firestarter-18.blog.hu/api/trackback/id/tr138838090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Könnyen elkaptuk, uram! 2016.06.26. 03:12:31

@Balt: nagyon európai világpolgár angolok

először : most lépnek ki,
másodszor: a huliganizmus egy angol fickóról kapta a nevét.....
nagyon elvakult vagy, kár, hogy buta is.

belekotty 2016.06.26. 07:18:55

@Balt: Persze, mert mi ülünk elől, arccal előre. :-))

belekotty 2016.06.26. 07:19:47

@Balt: Mutass nekem liberálist aki a magyar csapat ellen szurkol!

nu pagagyí 2016.06.26. 07:24:51

A blog nem vonta le a legfőbb tanulságot. Ahogy a fociban megjelentek a hozzáértő szakemberek, rögtön lett eredménye. A politikai kinevezettek pedig elgondolkozhatnának azon, hogy óhajtanak-e még további károkat okozni az országnak, vagy ők is angolosan szedik a sátorfájukat. A Klikes pártfunkcikra, a Matolcsy-féle "közgazdászokra", az egészségügy állami tönkretevőire, a korrupt önkormányzatii vezetőkre, a közpénzeket leszopó valós teljesítményt nem produkáló álvállalkozókra gondolok.

2016.06.26. 07:28:07

@NextSoros: 5-ször egymás után jól szerepelni (norvég, norvég, osztrák, izlandi, portugál) egyszerűen nem lehet véletlen...

2016.06.26. 07:33:39

@belekotty: Aki ballib, az mindenkit fideszesnek gondol....

nu pagagyí 2016.06.26. 07:35:39

A cikk valami olyasmit állít, hogy aki annak idején Puskáséknak szurkolt, az egyben Rákosi híve volt. Azt hiszem, 56-ban kiderült, hogy nem áll az analógia. Valahogy így lehet most is, Orbán jobban teszi, ha elkezd csomagolni és nem dől be az általa fizetett propagandistáknak.

nu pagagyí 2016.06.26. 07:46:49

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Pont úgy, ahogy egy jobboldali mindenkit ballibnek gondol, akinek tele van a töke a diktatúrával. Lehet, hogy te fasiszta vagy, esetleg más jobboldali fajzat, de mégis hatalomban tartod Orbánt a szavazatoddal, mert köszönhetően az áldemokratikus választási törvénynek, nincs is más reális választásod.

belekotty 2016.06.26. 07:53:11

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Senki sem mondta hogy véletlen. Annyi történt hogy jött egy Dárdai, aki leszarja a magyar mocsarat és elkezdett felépíteni valami jót és gyorsan meg is lett az eredménye. A politika is rájött, hogy ezen az úton kell járni és hoztak egy profi német edzőt. Ami még szembetűnő, hogy az több, a magyar futballban mellőzött játékossal érte el ezt az eredményt. Ebből is látszik mekkora mocsár a magyar foci. Ezek a focisták nem Orbán stadionjaitól lettek, ennyi amit a fidesszel szembeni oldal mond, nem több, nem szurkolnak a magyarok ellen.

2016.06.26. 08:07:49

@nu pagagyí:

Akkor először is nézd meg, hogy mire írtam válaszként amit írtam. Az meg immár bizonyos, hogy te mintapéldája vagy annak az emberfajtának, aki miatt itt tart (ilyen megosztottságban) az ország.

Egyetlen hozzászólásomból (az előtörténet elolvasása nélkül) leszűrted, hogy én hatalomban tartom Orbánt. Elárulok valamit: nem rájuk szavaztam és nagyon sok mindenben nem is értek egyet velük.

2016.06.26. 08:09:57

@belekotty: Én sehol nem állítottam azt, hogy a stadionok építése miatt van a siker, de ha jól emlékszem az indító cikk sem. (ami egyébként semmit nem állított, csak karikatúrát állított a fanyalgóknak)

Hogy a stadionok hozták el a sikert, azt csak vérfideszes idióták állíthatják, akik pont olyan nagy marhaságokat szoktak állítani, mint a vérlibbantak csak éppen ellenkező előjellel.

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.26. 08:33:45

@villamos alóli kacaj nem mindíg őszinte: A szovegertes sem az erosseged, mert a posztnak semmi koze a pilitikahoz attol fuggetlenul, hogy szerepelnek benne az orban meg a fidesz szavak.
Amit te irtal az nem velemeny volt, csak ide hanytal par szot amirol azt gondoltad, hogy majd megbant/felbosszant/provokal, esetleg annyira melyen erint, hogy orokre felhagyok az irassal es beallok szerzetesnek. El kell azonban szomoritsalak, nem vagy ekkora hatassal a vilag esemenyeinek folyasara.

MACISAJT 2016.06.26. 08:38:28

A ballibák alaphangja:

Farkasházy: Boldoggá tesz, ha kikap a magyar válogatott
NOL
Belföld
2015.10.15 07:34

Mindig boldoggá tesz, amikor kikap a magyar válogatott, mert ez is mutatja Orbán Viktornak a labdarúgással kapcsolatos elhibázott politikáját, mondta Farkasházy Tivadar Kálmán Olgának az Egyenes Beszédben.

---

Lógathatja(-ák) most a nagy kajmos orrát(-ukat).
Ami pedig az un. "baloldaliakat" illeti: őszintén, hányan közülük vették maguknak a fáradtságot és mentek ki szurkolni Franciaországba? Látott valaki prominens ballibát szurkolni a magyar válogatottnak?
(Aki meg odament, az is az leste hogy mi van Rogán levesében).

Miért fontos a magyar foci és az ilyen sport sikerek?
Mert nemzeti önbecsülést ad. Mert közösségeket, ráadásul pozitív közösségeket hoz létre.

És az utóbbi időben egyre több az ilyen siker.Bárki engedelmével, én a két kézi BL, hetesekkel végül elvesztett döntőit is ide sorolom.
De még a Bocuse d'Or-on elért győzelmet is. Meg a női vízilabda EB címet.

A népek ilyenkor kimásznak a letargiából, a "megbűnhödte már e nép a múltat és a jövendőt"(!-melyik népnek van még ilyen filozófiájú himnusza, senkinek), kibújnak megszabadulnak egy időre a hazaáruló médiumok által rájuk kényszerített állandó veszélyérzetet, tragédiákat, katasztrófákat sugalló kampányok alól.
Általában Magyarországon semmi sem az ami. Itt ha belenézel szinte bármely valóság közvetítő médiumba, neked annyi, akár veheted is a fehér lepedőt és csendben hogy nehogy pánikot kelts, elindulhatsz a temetőbe.

Nos, ilyenkor ennek vége. Boldog magyarok ünnepelnek, tesznek magasról a károgó varjakra.
Hát ezért is fontos a foci. Is.

Tudják ezt az agyonvert ballibák, akik mindebben ellenérdekeltek, ezért hörögnek.

A futball hatalom.
Legalább ennyit bizonyított most amikor a magyar válogatott negyvennégy év után újra Európa-bajnokságon lépett pályára.

Idehaza ugyanis eddig nem látott jelenetek játszódtak le tereken, vendéglátóipari egységek környékén, utcákon. Labdarúgásunk múltja indokolta volna korábban is a tömeges meccsnézést, ám akkor még nem álltak olyan óriási kivetítők szerte az országban, mint napjainkban. Most, hogy állnak e monstrumok, alkalmi piros, fehér, zöld színek összekötötte közösségek alakulnak, nagyon sokan együtt biztatják a srácokat.

A nemzeti színekbe borult országból sok ezren el is indultak Bordeaux-ba, majd Marseille-be, Lyonba is. Többségüknek szinte már az is mindegy, mi az eredmény. Mert a stadionban, a kivetítők előtt, a Margit-szigeten, magyar nemzeti mezben,magyar nemzeti zászlóval éppen az álmukat élik.

Felnőtt ugyanis több olyan nemzedék, amelynek nem volt alkalma világversenyen szurkolni a válogatottnak. Mintha utópia vált volna valósággá, amikor a csapat kijutott az Eb-re.(..). Mert az a közösségi élmény már az övék, amelytől megfosztották őket évtizedekig.

Nekik már mese a hőskor.(..)És amikor már senki nem hitte, eljött a most. Az ő mostjuk. Az önfeledt, közösségi öröm mostja.

MACISAJT 2016.06.26. 08:38:58

Van egy kis ország, Izland, amelyik legalább akkor csodát hajtott végre mint Magyarország ezen az EB-n.Egy 330 ezres ország válogatottja úgy jutott tovább hogy legyőzték az osztrákokat, döntetlent értek el a magyarokkal és a portugálok is csak 1:1-es döntetlent tudtak kiizzadni ellenük(C. Ronaldo ott is felült a hisztigépre). Előtte Izland egy olyan csoportból jutott ki az EB-re, ahonnan Hollandia amelyik ellenük két meccsen sem bírt egyetlen gólt sem rúgni, kiesett...

Így néz ki az izlandi futballcsoda receptje.
– Az országban korábban alig volt stadion; ma már harminc olyan létesítmény van, amelyet télen és nyáron egyaránt lehet használni; közülük hét zárt térben működik. Emellett további 150 kisebb-nagyobb futballaréna áll rendelkezésre, melyek többsége télvíz idején is használható. (A mostani válogatott tagjait ezért is nevezik „fedettpályás fiúknak”.)

– Ma már szinte minden település sportot űz belőle, hogy legyen focipályája.

– Az iskolákban a kormány divattá tette a sportolást, különösen a futballt. A diákok már 5-6 éves kortól fociznak, és – lásd mindennapi testnevelés – ma már tízéves korukra a fiúk 85, a lányok 88 százaléka tagja valamely sportklubnak.

– A siker záloga az edzőképzés: népességarányosan az UEFA-licenccel rendelkező szakemberek száma Európában itt a legmagasabb; szám szerint 650.

– Izlandon hét „fociház”, labdarúgó akadémia működik, és sorra bocsátja ki a tehetségeket – akiknek nagy része aztán külföldi bajnokságok felé veszi az útját.

– A focisták kivívták a közönség szeretetét. „Amikor korábban a válogatottban játszottam, az emberek azért jöttek ki a meccsre, hogy az ellenfélt lássák focizni. Amikor például Lettország ellen játszottunk, mindössze 1500 néző jött ki az eseményre, és ők is rendre fújoltak minket. Ma teltház előtt szerepelünk, és fantasztikus a hangulat” – mondta Hermann Hreiðarsson védő.

Szóval, ez az izlandi recept. Ja és persze elszántság, lelkesedés és nemzeti önbecsülés meg a helyi közösségek összetartó ereje.

Ismerős valahonnan?

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.26. 08:52:30

@belekotty:

Nem kamunick. Ha van a nicknek cikke a bircahang.blog.hu-n, akkor nem kamunick.

neet 2016.06.26. 09:03:49

Firestarter, ne törődj a lököttekkel, jókat írsz. :)) Aki meg egy vicces fricska alá behozza a melegeket, politikát, stb, arra a karaktert sem érdemes pocsékolni. (Tán magukra ismertek az örökké fikázók?)
Ja és persze: hajrá magyarok! :)

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.26. 09:07:30

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Putyin nem játszott, azaz veszteni se tudott.

Az meg, hogy az orosz csapat gyengén játszott nincs semmilyen befolyással Oroszországra vagy Putyinra.

Vincenzo6 2016.06.26. 09:13:10

Orbán nem jobboldali. Orbán nem fasiszta. Orbán egy mezei szocialista demagóg. A ti terméketek, kedves MSZP és DK szavazók. A tibkreténségeitekre tud ráígérni és a ti prosztóságotokkal ijesztget. Közben egy az egyben olyan, mint ti. Mocskos szélsőbalod tolvaj.

körtéri 2016.06.26. 09:16:25

A cikk is egy útszélien demagóg, primitív szamárság.
Ettől a csapattól még nem lesz tisztességes az egészségügy és az oktatás helyett stadionokba nyomni az adóforintokat.
Sz...ar ez így, is úgy is

Balt 2016.06.26. 09:25:16

@villamos alóli kacaj nem mindíg őszinte: Wazze, mit játszod itt az eszed, mikor még a nevedet se tudod leírni?

@prevent: +1

@Könnyen elkaptuk, uram!: Jaj, nem tettem idézőjelet az angol szurkolók jelzőihez a brexit harnadnapján, pardon. Nem hittem, hogy lesz olyan hülye, akinek külön magyarázni kell ezt egy irónikus poszt alatt. Megúsztam volna 4 kis vesszővel. :))

@belekotty: index.hu/sport/futball/2016/eb/2016/06/14/eb2016_focieb_5._nap_magyar_valogatott/ne_feljen_bevallani_ha_a_magyar_valogatott_ellen_szurkol/

Segítségképpen: kb. erről szól a poszt.

Az jó, hogy ültök: kényelmes pozíció a szopáshoz.

Reszelő Aladár 2016.06.26. 09:29:38

Bakker ez zseniális. A vége kicsit elnagyolva, de a lényeg átjön. Szep munka!

Balt 2016.06.26. 09:31:57

@körtéri: Kösz, remek illusztráció vagy a poszthoz! :)

decoati 2016.06.26. 09:56:31

Jé, azt hittem a HáCsé átköltözött. :) Már majdnem, majdnem...

Circus 2016.06.26. 10:25:40

Nem számítva az utolsó 1,5 bekezdést, tökéletes.

Bár én is küzdök sokakkal, akiknek a foci = stadionépítés, és hőzöngenek a Dzsudzsák fizetése miatt... nehéz elmagyarázni, hogy az állami stadionépítésekről kilopott pénzből nem a focisták gazdagodnak. Na, mindegy.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.06.26. 10:29:07

@bbwd:
@prevent:
@Balt:
@Firestarter.18:
Úgy látom, a vérfarkasok neki estek a szegény ártatlan báránykának.
Mára: gondolkodás mentes jó szurkolást!

bbwd 2016.06.26. 10:37:29

komoly önértékelési gondokkal küzdesz :P

igazi hős 2016.06.26. 10:45:51

@belekotty: Hagyjad, aki politikai kérdést csinál a fociból (kivéve a magyar-román meccset :-), annak nem érdemes válaszolni.

igazi hős 2016.06.26. 10:56:24

@MACISAJT: Farkasházynak (és másoknak, akik politikától függetlenül ugyanezt mondják) teljesen igaza van: Orbán sokat ártott a magyar focinak. Hogy értsd: egy gyerek nem attól lesz jó tanuló, hogy szép iskolába jár és sok a zsebpénze, hanem hogy motivált és jók a tanárai. Ezeket a két német edző hozta el, a két német edzőt pedig -kicsit fáj leírni- Csányi köszönhetjük. Hogy Orbánnal mi lenne, azt a felcsúti akadémia (Puskás nevét csak a Kispest kapcsán írom le) reakciójából látszik, amit a belgák felmérésére adtak: mi magyarok vagyunk, ne szóljatok bele. Látszik is az eredmény: 0 saját nevelésű játékos (csak megjegyezném, a Kispestnél a keret harmada saját nevelés), és leendő bajnoki trófea - az NBII Nyugati csoportban.

torró 2016.06.26. 11:27:46

A foci rajongók és szurkolók leszarják a fanyalgókat. Ők szórakoznak, a fanyalgók siránkoznak. Ha nektek ez jól esik hát siránkozzatok, mert ti ezt szeretitek. És mennyi hülyeséget hoztok fel mentségetekre, az benneteket minősít. Én soha nem nézek meccset, mégis megértem a szurkolókat. Nem érdekli őket a háttér, egyszerűen jól akarják érezni magukat. És lehet prolizni, de az ő adóforintjaikból jártak a fanyalgók az egyetemre. És még hasznuk sincs belőletek. Lehet anyázni!

johnclayborne 2016.06.26. 11:30:41

A cikk írója el is olvasta azt amit írt? Mert ha igen, akkor a zárt osztályon a helye.... És akik a kommentelők közül egyet értenek ezzel a nagy hülyeséggel, az Magyarország mentálhigéniás állapotát tükrözi. Az tény, hogy nyakik benne van a politika és elterelés az egész, de hogy a focihoz vajmi keveset ért, az szent.

nemecsekerno_007 2016.06.26. 11:37:23

@belekotty: ... és fordítva :) De ez már csak ilyen. Remélem sikeres lesz Zimbardo Hősök tere projektje. Ennyire kicsinyes és frusztrált népség mint mi kevés van.

grafoguru 2016.06.26. 11:50:44

Kedves blogíró. talán ha a jelenség okairól is írnál egy elfogulatlan elemzést, akkor az több lenne egy helyzetleírásnál.
Amúgy nem rossz az írás.

Kalap úrfi 2016.06.26. 12:10:29

@grafoguru: látszik, h libsi vagy, totál nem érted a posztot. rólad szól

grafoguru 2016.06.26. 12:19:08

@Kalap úrfi:
"@grafoguru: látszik, h libsi vagy, totál nem érted a posztot. rólad szól"

Te már csak tudod, hogy mit értek, és mit nem.
Jó lenne olyan okosnak, műveltnek, magas IQ-val rendelkezőnek, több diplomásnak, több nyelvet beszélőnek, tapasztaltnak és széleslátókörűnek lenni, mint te, de kérlek lásd be - ez nem mehet mindenkinek.
Kérlek, bocsájtsd meg nekem, hogy nem lehetek olyan, mint te. (Mondjuk erre kifejezetten büszke vagyok.)

nu pagagyí 2016.06.26. 12:25:10

A blog írója elfelejtett valamit, most pótlom. Hadd köszönjem meg a válogatott tagjainak, hogy valódi teljesítményt tettek le az asztalra és ezzel örömet okoztak nekünk. Továbbá nem lehet eléggé megköszönni Storck munkáját, aki elhozta nekünk a nyugati módszereket és rövid idő alatt bebizonyította, hogy a handabandázásnál többet ér a módszeres munka, a szakértelem és az állandó tanulás. Azt is fontosnak tartom, hogy nem egy pártfunkcionárius az MLSZ elnöke, hanem egy olyan nagyvállalkozó, aki nemzetközi szinten is labdába rúg. Bár utóbbinak is csak saját kudarcaiból tanulva és a kéretlen "jó tanácsokat" figyelmen kívül hagyva sikerült végül profi körülményeket teremtenie a válogatott számára. Amíg ezek együtt állnak, addig van okunk reménykedni.

Kalap úrfi 2016.06.26. 12:29:11

@grafoguru: igen, mostmár egészen biztos vagyok abban, h libsi vagy. próbálsz humorizálni, de egyik szavaddal ütöd a másikat. elsőre azt írod szeretnél olyan lenni, mint én, aztán meg büszke vagy rá, h nem vagy olyan, mint én. ez nem csak humortalan, hanem hatalmas zagyvaságot árul el rólad

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.26. 12:30:32

@grafoguru: Szerencsere nem tudok, es oszinten szolva nem is akarok belelatni az ilyen emberek fejebe, meg megremitene amit esetleg ott talalok (vagy nem talalok)

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.26. 12:32:25

@johnclayborne: Sajnos nem volt idom atolvasni, az orvosok azt mondtak meg gyogyszerosztas elott be kell fejeznem az irkalast :/

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2016.06.26. 12:32:55

@Balt: "Az jó, hogy ültök: kényelmes pozíció a szopáshoz. " - Én jobban szeretek feküdni közben, de ha neked a székem előtt térdelve kényelmesebb, ám legyen. Bár én nem adnám a farkam a retkes pofádba és szerintem belekotty sem.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2016.06.26. 12:36:49

@Balt: belekotty ezt írta.

"Mutass nekem liberálist aki a magyar csapat ellen szurkol! "

Hol van az általad adott linkben hogy liberális? Ha agyban ennyire gyenge vagy, akkor inkább szotyit kellene árulnod az állatkertben! De nem a majomház mellett, mert még a gyerekek megijednek hogy egy majom kiszabadult.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2016.06.26. 12:37:41

@Vincenzo6: "Orbán nem jobboldali. Orbán nem fasiszta. Orbán egy mezei szocialista demagóg. A ti terméketek, kedves MSZP és DK szavazók. A tibkreténségeitekre tud ráígérni és a ti prosztóságotokkal ijesztget. Közben egy az egyben olyan, mint ti. Mocskos szélsőbalod tolvaj. "

Maximálisan egyetértünk.

grafoguru 2016.06.26. 12:39:55

@Circus:
"Bár én is küzdök sokakkal, akiknek a foci = stadionépítés, és hőzöngenek a Dzsudzsák fizetése miatt... nehéz elmagyarázni, hogy az állami stadionépítésekről kilopott pénzből nem a focisták gazdagodnak. Na, mindegy."

De. Abból (is) gazdagodnak. A politika rátelepedett a focira, a csókosok pedig a kilopott pénzből "segítik" csapataikat. (Felcsút, Mezőkövesd stb.)
A baj az itthoniak fizetésével van. A légiósok rendben vannak, ott piaci alapon (vagy legalábbis nem a mi zsebünkre) megy a dolog. Ebből az aspektusból Dzsudzsák fizetését előhozni kicsinyes demagógia, az ostobák hergelése.
Az itteniek viszont közpénzből élnek, a teljesítményükhöz képest aránytalanul jól.
Ismerek harmadvonalbeli(!) focistákat, akik havi nettó 2 - 5 millió körül keresnek. És ez rohadtul igazságtalan, még ha TAO-ból is van - ami ugyebár nem közpénz. (Dehogynem.).

És bár ennek valóban semmi de semmi köze nincs a válogatott nagyszerű teljesítményéhez (sajnos az, hogy semmi köze, egyébként ugyancsak baj szerintem), nagyon nagy felülemelkedési képesség, higgadtság és bölcsesség kell ahhoz, hogy ne kötődjön össze a kettő.
Meg kellene érteni, hogy ez nem várható el mindenkitől és nem kellene a fanyalgókat elintézni annyival, hogy libsi fikázók.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2016.06.26. 12:39:56

@BircaHang Média szerkesztősége:
"Putyin nem játszott, azaz veszteni se tudott.
Az meg, hogy az orosz csapat gyengén játszott nincs semmilyen befolyással Oroszországra vagy Putyinra. "

Orbán nem játszott, azaz nyerni se tudott.
Az meg, hogy a magyar csapat jól játszott nincs semmilyen befolyással Magyarországra vagy Orbánra.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2016.06.26. 12:41:52

@Circus: "nehéz elmagyarázni, hogy az állami stadionépítésekről kilopott pénzből nem a focisták gazdagodnak. "

Aha. A Puskás akadémia 70 ezres karácsonyi ajándékai a 10-12 éves kölköknek nem abból van, ugye?

grafoguru 2016.06.26. 12:50:36

@Firestarter.18:

Kedves blogíró, kérlek szépen olvasd el "@Circus: "-nak írt hozzászólásomat (néhán poszttal lejjebb.
Ott írtam le, hogy mire is gondolok.
Amúgy borzasztónak tartom azt az állapotot, hogy eljutottunk oda, hogy már a (foci)sikerek is megosztják ezt a szerencsétlen népséget.
Élhetetlenné teszi az országot.

Balt 2016.06.26. 12:58:52

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Keress rá a nevére, te pöcs. Nem mintha elegáns lenne tagadnod az egyértelműt. Vadász, vadász!...
www.facebook.com/BudaiLiberalisKlub/?fref=nf

nu pagagyí 2016.06.26. 12:59:57

@Firestarter.18: Nem olyan bonyolult. Ott van például a Real Madrid kötségvetésével garázdálkodó felcsúti focicsapat, élén egy ostoba strómannal, aki ingyenélők hadának nyújt közpénzből paradicsomi állapotokat. Persze, ha megjelenne a klubban a szakértelem, mi lenne a sok seggnyalóval? A korrupciót és a tolvajlást nem mentesíti, ha maradékból teljesítményt is produkálnak a posványban azok, akik pont nem vesznek részt a dagonyázásban. Amúgy a cikked hiányt pótol, jól kiegészíti a közmédiából folyó mocskot. Én tisztelem a teljesítményt, veled ellentétben fociztam is, de te focidhoz nem értek.

Balt 2016.06.26. 13:04:24

@grafoguru: "Amúgy borzasztónak tartom azt az állapotot, hogy eljutottunk oda, hogy már a (foci)sikerek is megosztják ezt a szerencsétlen népséget."

Látod, ebben egyetértünk. Élhetetlenné nem teszi az országot, mert lássuk be, marginális kisebbség az, amelyik most politikai frusztrációjában (megint) a sport(olók)ba köt bele. Lelke rajta. Normális sportoló nem is szavaz a baloldalra, csak az olyan csalók, mit az athéni olimpián megbukott doppingolók. Pont.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.26. 13:16:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Tudod miért van különbség?

Putyin ellenzéke nem csinált a fociból presztízskérdést. Putyinellenes kommentelők nem hisziztek az ügyben, Azaz az egésznek semmilyen politikai jelentősége nem volt.

2016.06.26. 13:17:39

@Balt: Hehehe.... megnéztem a linket és csak egy opció van a szavazásnál.... igazi "demokrácia".

Ennél még a kádári Magyarországon is nagyobb volt a szabadság, mert legalább választhattál a Hazafias Népfront és az MSZMP képviselője között.... :-)

grafoguru 2016.06.26. 13:24:42

@Balt:
"Élhetetlenné nem teszi az országot, mert lássuk be, marginális kisebbség az, amelyik most politikai frusztrációjában (megint) a sport(olók)ba köt bele. "

Sajnos tartok attól, hogy nem marginális ez a kisebbség. Bár igazad lenne.
Ám ha mégse marginális kisebbség, akkor mélyebben van a baj. Az élhetetlenség meg marad.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2016.06.26. 13:28:08

@Balt: Jaj te faszkalap! Tanujjá+má olvasni! Nem asztat mongya, h a válogatott ellen szurkol, hanem asztat h méltányol6ó ha valaki ellene szurkol, mert a fideszes politika ráült a focira.

tippan67 2016.06.26. 13:29:13

@belekotty: aki ballib mindenkit fideszesnek lát.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.26. 13:41:45

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Persze, hogy van. Oroszországban van kétféle ellenzék: Putyin-barár ellensék és Putyin-ellenző ellenzék.

Az előbbiek a nacionalisták és a kommunisták. Ők sokban egyetértenek Putyinnal, de kritizáljék is őt. A nacionalisták határozottabb külpolitikát szeretnének, a határontúli oroszok kpkemény megvédését- A kommunisták meg ellenzik a kapitalzmusnak az orosz verzióját is,. ők a szovjet rendet akarják vissza pár változtatással.

Az utóbbiak pedig a liberálisok, akik kb. azt mondják, mint a magyar ballibek.

Természetesen megszóélalhat mindneki. Vannak szabad, független médiák. De pl. az állami médiák vitaműsoraiban is mindig hívnak Putyin-ellenes vitatkozót.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.26. 13:43:07

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft:

"választhattál a Hazafias Népfront és az MSZMP képviselője között"

Nem igaz. Kádár alatt az MSZMP nem indult egyetlen választáson sem, a kádári választási törvény szerint egyerlen szervezet indíthatott jelölteket, a HNF.

nu pagagyí 2016.06.26. 13:47:38

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Putyin ellenzékének véleménye csak az ottani közmédia mocskolódásából bogozható ki. Pont úgy, ahogy nálunk.

prevent 2016.06.26. 14:16:00

@Könnyen elkaptuk, uram!: azért egyszer megpróbálhatnád megnézni a neten, hogy az elmúlt és elkövetkező években milyen stadionfejlesztéseket terveznek átadni a világon...tanulságos lenne.
aztán elemezd statisztikailag azt is, hány kórházi beruházás valósult meg az elmúlt 2 évben - ha most azt mondod, hogy:
a) egy sem
b) fideszes bértollnok
c) habonyimádó

akkor útjaink elváltak

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.26. 14:16:10

@nu pagagyí: En sem ertek egyet a Felcsut elore nyomasaval (mellesleg dolgoztam a Puskas Akademia kozeleben, hoppa) es egyaltalan nem szimpatizalok egyetlen parttal sem, de Felcsutnak mi koze van a valogatotthoz? Orban lotte a golt az osztrakoknak? Vagy Stieber azert tudta atemelni a kapust mert uj stadion epul Alsobogyoron? Azert voltunk partiban a portugalokkal, mert a fidesz lopott? Ez a bravur a jatekosoknak koszonheto es annak, hogy vegre egy megfelelo edzoi stab dolgozik veluk. Ennyi, nem tobb. Partpolitikat ebbe belelatni beteges dolog szerintem, a csapat sikeret vagy sikertelenseget meglovagolva Orbanozni meg gusztustalan. Mellesleg 20 evet fociztam kb.
Minden orszagban vannak gondok, de szerinted a brazil nyomornegyedekben nem szurkolnak a valogatottuknak feltetel nelkul? Vagy a roman falvakban? Az alban nyomorban? Mindenben politikat meg libsiket/nackat/kommcsikat vizionalni szerintem kicsit beteg dolog.

2016.06.26. 14:22:30

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "

Ha ez után a zárómondat után: ...."bár a nyilvánosság előtt sokszor nem vállalható, 2016 Magyarországán mégis méltányolható, ha valaki a válogatott ellen szurkol"

.... ott van egy olyan szavazás, ami csak egy lehetőséget ad, akkor az szerintem nem poén, hanem szomorú.

2016.06.26. 14:23:16

@BircaHang Média szerkesztősége: Akkor ezek szerint apám emlékezett rosszul vagy hazudott nekem?

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.26. 14:24:46

@grafoguru: A politika minden orszagban ratelepedett a focira, hiszen a legnepszerubb sport es rengeteg penz van benne. Oroszorszag, Spanyolorszag, Olaszorszag, hogy csak harom egyertelmu peldat hozak, de mondhatnam az egesz keleti blokkot Romaniaval az elen. Ez ellen nem igen lehet mit tenni, mert klubtulajdonos csak penzes ember lehet a penzes emberek pedig mindig a politika kozeleben lesznek.
A jatekosok fizeteseben egyetertunk, itt is irtam mar posztota fizetesi sapka fontossagarol. De ebben nem a jatekosok a hibasak, hanem az, aki ekkora fizeteseket ad. Nyilvan te is oda mennel dolgozni, ahol a mostani fizetesed otszoroset adjak.

lombozódó 2016.06.26. 14:53:07

@Firestarter.18: Remélem hatnak. Legjobb a piros, azt kérd mindig a vezér is azt szedi :-)))))
Ja és mi van azokkal a kasztráltakkal akik nem szeretik a focit - ez kimard az alkotásból - ?69 ??

lombozódó 2016.06.26. 15:00:39

@Firestarter.18: Hát tényleg a nevelés az nagyon fontos :
................................................1999-től egészen 2005-ig Magyarországon nevelkedett, majd Angliába igazolt, ahol előbb az Aston Villa játékosa, majd kölcsönben a Yeovil Town labdarúgója volt. 2009-ben országot váltott és Németországba, a Bundesliga 2-be igazolt. Először a TuS Koblenz-ben hívta fel magára a figyelmet, majd az Alemannia Aachen játékosaként szerzett nevet magának az országban. Ezek után felfigyelt rá az 1. FSV Mainz 05, ahol leginkább csak tartalék volt. 2012-ben visszaigazolt a másodosztályba a Greuther Fürth csapatába. 2014 nyarától ismét a Bundesligában szerepelt a Hamburg csapatával. 2016 januárjában a kevesebb játéklehetőség miatt kölcsönbe a másodosztályú 1. FC Nürnberghez került.................

Balt 2016.06.26. 15:11:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ja, csak erre buzdított. Pont az a különbség, mint az egyszeri öngyilkos ISIS merénylő meg al Baghdadi között.

Attilajukkaja 2016.06.26. 15:43:02

Ennek a valogatottnak en sem tudok szurkolni, mert az egesz nem a sportrol es nem a focirol szol. Pont az Indexen volt ma egy ciikk ezzel a cimmel: "Nemcsak játék, hanem vallás és háború is". Vagyis ez a cirkusz pont ket olyan dologrol szol, amelyekkel en sohasem tudtam szimpatizalni.

marosy 2016.06.26. 16:24:15

„Ennek a magyar válogatottnak én nem tudok szurkolni"
Akkor szurkolj a kurva anyádnak.

nu pagagyí 2016.06.26. 18:04:59

@prevent: A kórházberuházásokkal két gond van. Egyrészt hányat szüntettek meg? Na, látod! Bácsbögyörőből majd két óra az út az egyetlen potens kórházig. persze fél óra múlva már nem biztos, hogy sietős. Másrészt a ráfordított pénzből nem tudjuk mennyi folyt el valós teljesítmény nélkül, minőségi javulás ugyanis nem tapasztalható. Fogynak a szakemberek a megritkított állami kórházakból. Tervszerűtlenül, ad-hoc módon sóznak rá eszközöket az intézményekre (nyilván olyat, amiből extraprofitot tudott kicsiholni valamelyik csavargó), ugyanakkor alapvető fogyóeszközökre nincs pénz. A várólista duzzad, a betegek váratlanul tömegesen elhaláloznak a sikeres műtét után. A hálapénz immár a rendszer törvényes része, aki nem tejel, ne sok jóra számítson. A közpénzen megtollasodott réteg már nem jár a népnek szánt nyomorkórházakba, saját exkluzív intézményrendszert tart fent.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.26. 18:15:32

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft:

Akkor én válaszolok: rosszul emlékszik.

Az utolsó magyar kommunista választás, ahol lehetett pártokra szavazni 1947-ben volt.

1949-bne már minden jelöltet a Magyar Függetlenségi Népfront jelölt, ezt nevezte át Kádár 1957-bne Hazafias Népfrontra.

A pontosság kedvéért meg kell említeni, hogy formai különbség az 1949. évi választás és a későbbiek között annyi volt, hogy formailag 1949-ben a Magyar Függetlenségi Népfront még pártok szövetségének minősült jogilag.

A pártállam utolsó próbálkozásaként csak 1989-ben törölte el a HNF egyeduralmát, Az 1989. évi IX. tv. még megpróbálta az egypártrendszer keretein belül kozmetikai reformokkal megváltoztatni a választási szabályozást. A törvényt azonban az idő elsodorta, egyetlen választás sem volt e tv. alapján.

Azaz: az ÖSSZES Kádár-kori válaasztáson csak a HNF jelölhetett, senki más, s független jelöltek sem lehettek.

Spiritmonger 2016.06.26. 18:36:26

kurva jó a poszt, gratula érte!

Gyurcsany F. 2016.06.26. 18:54:20

Rohadt magyarok, kurvamagyarok. remelem kikapnak 20 - 0-ra.

torró 2016.06.26. 19:16:08

@Gyurcsany F.:
Ápoltakat melyik intézetben engedik gép közelébe?

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.26. 19:18:38

@Gyurcsany F.: Nahat, a roman kecskepasztorokhoz is bevezettek a netet?

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.26. 23:05:41

@Gyurcsany F.: Nem szoktam moderalni de menj mar a faszomba bazmeg.

prevent 2016.06.27. 09:31:40

@nu pagagyí:
nem érzem magam elég képzettnek ahhoz, hogy megítéljem a kórházi berendezések beszerzésének szükségességét. Amit felvetnék, az csak az, hogy vszeg nem egy minisztériumi alk határozza meg, hanem a kórház írja össze a számára szükséges cuccokat.
valaki tehát nem tudja pontosan, mire is van szükség...
a fogyóeszközöket - elismerem - én is ellenőrzés alá vonnám. tudod, az egészségügy legnagyobb hibája - szerintem - hogy zsákszámra lapátolják ki a pénzt az ablakon, mert nem értenek az épületek üzemeltetéséhez, aztán felháborodnak, hogy nincs több pénz kötszerre. a kettő együtt jár. aztán ha valaki azt mondja, legyen már ott valaki, aki megnézi mire is költünk, akkor az az intézmény függetlenségét veszélyezteti.
tudod te azt, mennyi az üzemeltetési költsége egy kórháznak??? ha nekünk valaki azt mondja, hogy ha spórolunk az üzin 10%-ot, az csúcs. nos a kórházaknál símán bevállalnék 25%-ot. aztán nézzük meg, ebből mire futja...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2016.06.27. 09:36:02

@prevent: "Amit felvetnék, az csak az, hogy vszeg nem egy minisztériumi alk határozza meg, hanem a kórház írja össze a számára szükséges cuccokat."

Valahol értelek. Csakhogy az orvos elit nem feltétlenül azt fogja megvenni amire a betegnek szüksége van.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2016.06.27. 09:37:24

0:4 Gyurcsány a hibás. Senki félre ne értse! Nem örülök neki! Csak valahogy eltűntek a futball sikerek okán a ballibeket szidók.

prevent 2016.06.27. 09:47:40

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: hát akkor hol keressük a korrupciót????
többen felvetették már a 60-80 éves orvos elit kompetenciahiányát...
az egészségügy rendbetétele nagyon bonyolult. vannak agyonfizetett orvosok, minden korszerű tudás nélkül, aztán olyanok, akik a kórházak infrastuktúráját használják magánpraxiskénz stb.
ezeket kell először rendbe tenni. ha ezeknek a becsült költségét összeadom, kb, 25% azonnali béremelés a teljes szektorban. aztán jöhet a hálapénz...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2016.06.27. 10:30:27

@prevent: 25% béremelés nem fogja a prof bizniszét überelni, ahol egy beszállítótól ezt megkapja zsebbe. Vagy a magánpraxisában két-három betegtől. A prof nem az átlag beteghez fogja illeszteni hogy mit kell beszerezni, hanem hogy a magánpraxisát mivel tudja még magasabb szinten támogatni, vagy melyik beszállítótól kapja a több zsetont.
Csak egy példa. Élő példa. Plasztikai sebész. Mell plasztikák. Ugye ehhez előtt mammográfiai vizsgálat kell. A sebész, aki egyébként egy magyar kórházban vezető orvos, persze az összes magán betegét elküldi erre az adófizetők pénzének terhére. Nem is lehet mit tenni vele, mert ha ő azt mondja hogy érzett valamilyen csomót a beteg mellében, az überelhetetlen. Ja hogy nem volt! De jó! Akkor mehet a szilikon.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2016.06.27. 10:32:27

@prevent: Persze azzal sem vagyunk előrébb, ha az összes lélegeztető gépet központilag veszik, amit hirtelen az orvosi eszközök tekintetében hatalmas fejlődést produkáló Mészáros Lőrinc szállít.

prevent 2016.06.27. 11:11:19

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: egyben válaszolok
igazad van
igazad van és igazad van
de:
akkor az egészségügy rákfenéje valahol mégis belülről fakad? - most nem beszélek ML "barátunk" természettudományos érdeklődéséről
én azt látom, hogy a hekyzet tök hasonló, mint a Malév esetében
tudjuk, hogy belülről rohad az egész, de azért csak szeretnénk belepumpálni temérdek pénzt, hátha jobb lesz - hát elárulom, nem lesz.
és amíg asz orvostársadalom ezeket ki nem veti magából, mint testidegen szöveteket, addig, megkockáztatom, a világ minden pénze is kevés lenne.
a demonstrálóknak meg észre kellene venni, hogy kik viszik el a pénzt a zsebükből, vagy - urambocsá - azt is szóvá tenni, miért megy 50 fokon a fűtés, hogy az ablakokat ki kell nyitni...
ez nem kicsi pénz, lássátok be...nem én nyitogatom az ablekot, hanem az, aki demonstrál...
ha otthon égve marad a lámpa, cirkusz van a családban - miért nem figyelünk erre? mert nem mi fizetjük? DEHOGYNEM!!!

belekotty 2016.06.27. 16:50:42

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: @prevent: Az orvos társadalmat az az orvos elit vezeti amely a hasznot is húzza belőle. Ez ellen csak egy módszer van, a magán biztosítós egészségügy, ahol a biztosító koppint a mohó orvos kezére. De a magán egészségügynek meg vannak más árnyoldalai.

Sergő Z. András 2016.06.27. 19:28:58

@villamos alóli kacaj nem mindíg őszinte: tök jól megtestesíted azt, akiről a cikk szól :)

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.06.27. 22:12:03

@Firestarter.18
@ryzsyblog:
"nem kell itt vergodni meg jatszani a nagyfiut. Ha meg sertegetni akarsz, ahhoz nagyon keves vagy. "
"tényleg, mit vered itt magad? "
" úgy látom, téged valóban frusztrál a téma."
"Amit te irtal az nem velemeny volt, csak ide hanytal par szot amirol azt gondoltad, hogy majd megbant/felbosszant/provokal"
"Wazze, mit játszod itt az eszed, mikor még a nevedet se tudod leírni?"
És végül:
"tök jól megtestesíted azt, akiről a cikk szól :) "

Na, ezeket "kaptam" mert le mertem írni azt a véleményem,hogy a meccsnézés közben (után) valaki nem képes elengedni magát, hanem több oldalnyi "esszét" ír!
Most akkor: piros vagyok, vagy kék, zöld esetleg hupilila?
A költő után szabadon:
"sok kérdést már megoldottunk
nem volt soha ilyen jó dolgunk..."

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.28. 00:40:59

@villamos alóli kacaj nem mindíg őszinte: En is tudok egy klasszikust, "Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten". Pont olyan stiludban kaptad a valaszokat amilyen a te elso kommented volt.

Attilajukkaja 2016.06.28. 18:34:46

Orulnek, ha a temaban szuletne egy olyan bejegyzes is, amelyben a masik oldalt is megertoen kezelne a szerzo. Vagyis azokat, akik tenyleg nem tudtak tiszta szivbol szurkolni ennek a tizedharmadrangu csapatnak. Azoknak, akik sokkal buszkebbek voltak a kajak-kenu csapatunkra, amely nem a mezony kozepen kullogott, hanem az eremltablazat elejen vegzett az oroszorszagi EB-n ugyanebben az idoben. Akiket nem ovezett semmilyen cirkusz, botrany, se korrupcio, se bunda. Akikert nem randaliroztak a szurkolok az utcakon, es a csapatukat sem buntettek meg a "rajongok" allati viselkedese miatt.
Tudom, ebben nem lenne semmi plane. A normalis emberi viselkedesre es a valodi teljesitmenyre a magyar kozonseg nagy resze nem vevo.
Sajnos.

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.28. 19:15:19

@Attilajukkaja: Jó, hogy pont a kajak-kenut hoztad fel, nem ott volt véletlenül valami kokainügy nem is olyan régen?
Sajnos vagy nem sajnos, a futball még mindig a világ legnépszerűbb sportja, és mint ilyen, nyilván sokkal nagyobb figyelem övezi, mint más sportágakat. Még egy random magyar bajnoki forduló is több embert mozgat meg, mint egy vívó Eb, és ezt minden bántó szándék nélkül mondom.
Egyébként szerinted az, hogy valaki örül a foci válogatott sikerének az kizárja azt, hogy ugyanúgy örüljön a kajakosoknak, úszóknak, vízilabdázóknak vagy vívóknak?
Kicsit ellentmondásnak érzem, hogy minden magyar sikernek örülni kell, de a focistákénak nem, mert fujj, meg jajj. Középen kullognak ja, pont ugyanaddig jutottak mint a spanyolok vagy az angolok, és minden szomszédos országnál jobban teljesítettek. Nem beszélve a ki sem jutott hollandokról.
Én megértem ha valakit nem hoz lázba a foci, azokat nem értem meg akik degradálni próbálják ezt az eredményt, vagy egyenesen ellenszurkolnak vagy kárörvendenek.

Attilajukkaja 2016.06.28. 19:45:52

@Firestarter.18:
"nem ott volt véletlenül valami kokainügy nem is olyan régen"
A magyaroknal? Mire gondolsz?
"hogy valaki örül a foci válogatott sikerének az kizárja azt, hogy ugyanúgy örüljön a kajakosoknak, úszóknak, vízilabdázóknak vagy vívóknak?"
A magyar szurkoloknal sajnos kizarja, mert tudomast sem vesznek a tobbi sportban elert eredmenyeinkrol. Annyira beleelik magukat a fociba, hogy se nem latnak, se nem hallanak. Es ez fuggetlen attol, hogy valaki viz-gaz szerelo vagy egyetemi tanar. Az orulet altalanos. Bevallom, en nem ertem, hogy vetkozhetnek ki magukbol normalis emberek egy ilyen "futottal meg" csapatert.
"minden magyar sikernek örülni kell, de a focistákénak nem, mert fujj, meg jajj"
Rosszul ertelmezed a dolgot. Hogy valaki tizenharmadik (szurke kozepkategoria) Europaban az csak a focinal szamit sikernek. Miert is?
Nem ellenszurkoltam. Miert tettem volna? Csak annyit irtam, hogy nem tudtam szurkolni ennek a csapatnak. Tul van az egesz foci spilazva, ...a focistak jovedelmerol ne is beszeljunk.
Tenyleg nincs mas, ertelmesebb dolog, ami ossze tudna tartani a magyarokat? Tenyleg szukseg van a fekete polos ultrakra es a balhekra, hogy valaki IGAZAN magyarnak erezze magat?
En csak kerdezem, ....a valaszt nem tudom.

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.28. 20:01:16

Csipes, Dombvári és Kucsera bukott meg kokainnal, bár nem hittem volna, hogy ez már egy éve volt, gyorsan repül az idő :)

"Europaban az csak a focinal szamit sikernek. Miert is?"
Ha a vízilabdások 44 év után jutnának ki világversenyre, ahol tök esélytelenként még tovább is jutnak, az is ugyanilyen szenzáció lenne. Szar a focink, mégis olyan eredményt értünk el amire az egész európai szaksajtó felkapta a fejét, mert mindenki arra számított, hogy pont nélkül esünk ki. Ehhez képest megnyertük a csoportunkat.
Az ellenszurkolást nem rád értettem, de sok ilyen kommentel találkoztam, itt is van ha visszaolvasol.

Attilajukkaja 2016.06.28. 20:11:31

@Firestarter.18:
Igazad van. A 44 ev sokat nyom a latban. Es orulok az EB kozepkategorias 13.-ik helyezesnek.
De tovabbra sem ertem, hogy az olimpiai es vilagbajnokainkert miert nem tud igy lelkesedni a magyar.
Mit nyujt egy huszadrangu foci csapat annyival tobbet, mint egy valodi vilagkalsszis?
Nyilvan csak egy valasz van ra: tomeghulyites.

Circus 2016.06.30. 01:13:31

@grafoguru: tekintettel arra, hogy a nézeteim miatt automatikusan besorolást nyernék minden szempontból a ballibsi oldalra, engedelmeddel jót vigyorogtam.

Dzsudzsákot pont azért hoztam fel példának szándékosan, mert már egy évtizede semmi köze a magyar nb I-hez, nem innen kapja a fizetését, ráadásul üveggyöngyökre váltotta a tehetségét (részben őt is 'eladták' oda, ahová, amúgy meg semmi közünk hozzá, maximum fájlalhatjuk), de a fikázók nagy része ugyanazon elbírálás alá veszi, mint az itthoniakat.

Miért nem lehet valaminek örülni, legalább egy kicsit? Miért kell jó magyarosan azonnal fikázni mindent, miért kell mindent és mindenkit visszahúzni a magyar mocsárba, miért kell az ellenzéki oldalnak lemennie a kormánypropaganda szintjére óvodás módra, "csakazértsem"?

Egyre inkább azt érzem, hogy a kormányon túl az ellenzéket is le kellene váltani.
Meg a klasszikus magyar gondolkodásmódot.

Lehet kettéharapni az ún. ballibsi torkomat, akkor is egy szürke jedi maradok (ha nem érted, erre ne válaszolj)

aricsek 2016.09.08. 00:22:00

Nekem annyi közöm van a focihoz, hogy viszem, hozom a gyereket edzésre ( ,-ről), mosom a kis focicuccát. :) A bajnokság alatt a 28. "inkábbkórházatépiccccsénestadiont" poszt után megfordult a fejemben, hogy módszeresen elkezdem szájba tekerni az ismerőseimet, mindenféle politikától mentesen, csak úgy, saját élvezetre. ( 2 kapott is egy virtuális sallert )
De a lényeg: 3x bőgtem végig gyarló életem során a Himnuszt, ebből egyik a magyar-osztrák volt. Ebben benne volt az is, hogy óóó, ha a nagyapám ezt megélhette volna...! Hiába, öregszem, na.
Remek írás, nagyon jól ábrázolsz.