Gondolatok erről-arról. Meg amarról. Így meg úgy. Meg amúgy is. Szóval blog. Vagy mi.

Így maxold ki a gyúrást

2016. július 20. - Firestarter.18

gym.jpgAzt hiszed van bármi fogalmad arról, hogyan kell normálisan edzeni gyúrni? Hát marhára tévedsz! Íme a legutolsó cikk, amit valaha is el kell olvasnod a témában.

Mindenki tudja, hogy edzés előtt enni kell, be kell ugyanis vinni a legfontosabb mikro- és makrotápanyagokat. Told hát be a hűtőből a tegnap estéről maradt fél girosztálat, és öblítsd le egy kis kólával. Jöhet a pakolás!

Vedd elő a kétszáz liter űrtartalmú sporttáskádat, dobd bele a papucsodat és egy pólót, és már mehetünk is! De várj, egy szelfire mindig legyen idő! Próbálj ki több beállítást is, táskát vállon átvetős, tükörben feszítős, párás szemmel távolba révedős, hátulról sétálós.. stb. A lényeg, hogy írjál valami magvas Coelho Nóra idézetet is hozzá, vagy valami olyan eredeti szöveget, minthogy „No pain no gain” vagy „Egyél tisztán, edz mocskosul”. Ezek nélkül senki nem fogja elhinni, hogy komolyan edzel gyúrsz.

Az edzőterembe érve baszd le a táskád a pult elé, hadd lássa a sok gyíkarc, hogy megjöttél. Ha elég riszpekted van, akkor a pult mögött álló, különböző műanyagipari termékekkel dúsított, aranybarnára sült díszítőelem már bekeverte neked előre a sékedet. Séket ugyanis kötelező inni minden edzés előtt, alatt, után. Tejjel igyad, abban sok a kalcium és mivel fehér, a fehérje is sok benne. Kérj mellé a pólódhoz illő színű izotóniás italt és egy Snickerst, nehogy eléhezz edzés gyúrás közben!

Öltözz át! Hülye vagy, micsinálsz? Nem az öltözőben, ott a pultnál! A cipődre majd a pultos lány vigyáz, cuppanj bele a papucsodba, azt’ mehetünk is. Előtte ne felejtsd el kitenni a pultra az ájfontot, a pénzcsipesszel vagy befőttes gumival összefogott jól megérdemelt napi béredet, meg a maximum három-négy karakter hosszúságú márkanévvel illetett kocsid kulcsát. Majd a pultos vigyáz rájuk, ezért van ott.

Nagyokat fújtatva indulj a fekvenyomó pad felé, az ottfelejtett hülyegyereket nyugodtan tedd arrébb, hogy ne zavarjon. Dobjál fel vagy nyolcvan kilót a rúdra, nagyokat szuszogva nyomjál bele másfelet, majd irány vissza a pult. A padon hátrahagyott négy és fél liter izzadtsággal ne foglalkozz, majd valaki letakarítja.

A pulthoz érve a tarkód redői között meggyűlt izzadtságot egy hanyag mozdulattal csapd le a járólapra. Panaszkodj arról, mennyire fáj a könyököd, tavaly még simán kilencvennel szériáztál. A faszt, százzal! Úgy támaszkodj a pultra, hogy az imént bedurrant tricepszedet mindenki jól lássa! Pihenésképpen ecseteld a pultos lánynak, hogy a felkészülésnek éppen mely szakaszában tartasz, tömegelsz vagy diétázol. Mindig tömegelsz!! Egész évben, tíz éve! A diéta a buziknak való, meg amúgy is a genetikán múlik a szálkásság. Vastag csontú vagy, nem tehetsz róla. Ezzel egy időben fikázd, és nevezd cingárnak meg kákabelűnek az összes többi vékonyabb srácot. „Kapna egy pofont a jövő héten térne magához, he.”

Kortyolj nagyokat a sékből, úgy a jó, ha lecsorog az álladon és a kidolgozott mellkasod hájlebernyegei között áll meg. Harapj nagyot a csokiból, öblítsd le a színes izotóniás itallal. Edzés közben gondoskodni kell a folyadék és a tápanyag-utánpótlásról, ezt mindenki tudja! A pult előtt ellibbenő wannabe Rubint Rékák seggét jó mélyen utánuk fordulva bámuld meg (úgyis fontos a nyújtás), cicceghetsz vagy füttyenthetsz is, hadd érezzék, jónak találod a húsárut.

A következő gyakorlat nagyon fontos, csak félmeztelenül lehet hatékonyan végezni! Keresd meg a guggolókeretet és... akaszd rá a pólódat. Azt hitted mi? Lábad csak a buzik edzenek. Amúgy is neked egy régi focisérülés miatt fáj a térded. Pedig anno simán beleültél a százötvenbe. Keresd meg inkább a legnagyobb kézisúlyt (30kg+) és kezdj el bicepszezni. Csak ésszel, nem kell szabályosan csinálni, és nem is kell teljesen felemelni a súlyt, nehogy megsérülj! Csak úgy billegesd egy kicsit. Magas ismétlésszámmal dolgozz, 4-5 jó is lesz. A két karral összesen. Ilyenkor próbálj meg valamelyik fitnesszpicsa közelébe helyezkedni, a gyakorlat közben kipárolgó tesztoszteronfelhőtől minden bizonnyal nyomban elalélnak.

Vissza a pulthoz, a két súlyt baszd le oda, ahol jól esik. Lehetőleg már a járólapos részen, jó magasról, hadd lássa a sok csicska, hogy itt kemény munka folyik. Bicepszedet gondosan feszítve igyad a séket, egyed a csokit, gargalizálj az izotóniás itallal. A pultos lánynak ecseteld a legújabb bizniszt, hol, mit, kivel, hogyan, mennyiért, és közben melyik C-kategóriás celebbel futottál össze. Aki amúgy egy kis csicska. Beszélj a klubról, a kocsidról, a házról, amit éppen építtetsz a rabszolgákkal, a mauritiusi nyaralásról, a százezerkarátos gyémántgyűrűről, amit a Mucusnak vettél, ilyen átlagos dolgokról. Persze jó hangosan, elvégre úgyis mindenkit érdekel. Ha közben valami tuskó beléd akarná fojtani a szót, mert hogy ő kérdezne valamit a pultos lánytól, hát hajtsad el a faszra.

Az edzés végén fontos a kardiózás, menjél hát vissza a terembe az ottfelejtett pólódért! Közben feszítsd meg az összes izmodat, és nézzél, körül, hogy mindenki tisztában van-e azzal, hogy éppen milyen kemény is vagy. Ha valaki arrébb merte tenni a pólódat, merthogy ő billegetné a seggét egy kicsit a guggolókeretben, hát ordítsad le a fejét izomból. Hámitképzel? Sétálj lassan vissza a pulthoz, egészségünkre! Kicsit meg beszélgess a pultos lánnyal, fikázzad a sok kis puhapöcsöt akik szenvednek a tíz kilós súlyok alatt. Ne felejts el lenyújtani, billegesd kicsit a segged jobbra és balra, az jó is lesz. Jöhet az edzés utáni turmix! Egy liter tejbe mehet a fehérje protein, BCAA, glutamin, teszto fokozó, kreatin jó sok, vitaminok, L-karnitin, és egyszerű szénhidrátok, szőlőcukor, kóla, csoki. De igazából beleszórhatsz bármilyen port és hozzá marékszámra valami színes kapszulákat a biztonság kedvéért. Mindegy mi az, ne törődj ilyen hülyeségekkel.

Sokat már ne tökölj a pultnál, mert edzés gyúrás után nagyon fontos a tápanyagok gyors pótlása, nehogy kifuss a két órás tápanyagablakból!! A csirke a legjobb, irány tehát a KFC! Extra adag comb, mellé sok sült krumpli és kóla, tömegeléskor belefér, meg amúgy is fel kell tölteni a kiürült glikogénraktárakat! Utána gyorsan rendelj valami diétásat, grillezett csirkemell rizzsel és brokkolival mondjuk, ezt fényképezzed le és toljad felfele Facebookra! Kell mellé nyilván valami mélyenszántó gondolat is, mondjuk „Abs made in the kitchen” vagy „Az vagy, amit megeszel”. Ha jól körbefotóztad a kaját, akkor hagyd ott a varjaknak, egyen ilyen szart akinek két anyja van.

A sokkolt szervezetet otthon pihenéssel nyugtasd, ilyenkor mehet 3-4 sör, megérdemled egy ilyen kemény edzés gyúrás után! Legközelebb egy hónap múlva keresd fel újra a termet, nagyon veszélyes ugyanis a túledzettség!

A bejegyzés trackback címe:

https://firestarter-18.blog.hu/api/trackback/id/tr578903828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jason Voorhees 2016.07.21. 10:22:27

Vicces troll poszt. Az írója gondolom egy egyszálbél büfé-ruhatár szakos bölcsész 50 kg vasággyal együtt :-)))

patakidora · http://csokiszosz.blog.hu 2016.07.21. 14:53:41

Hát ez óriási! Teljesen visszajöttek az edzőtermes élmények. :-))

folosleges_hozzaszolas 2016.07.21. 15:20:50

ülök az irodában, és ülnek mellettem, nagyon kell röhögnöm, de elfojtom, így elkezdek vörösödni és elkezdenek folyni a könnyeim, inkább kimegyek :D ez a cikk valami brutális... ennyire összerakni mindent, nem semmi :D minden a helyén, ha 100évig forgolódnék konditeremben+100évig írnék regényt akkor se sikerülne összeraknom egy ilyet :D egyszerűen nincs benne hiba, nincs semmi kivetnivaló :D kötelező mindenkinek :D
.
"Tejjel igyad, abban sok a kalcium és mivel fehér, a fehérje is sok benne."
.
"Magas ismétlésszámmal dolgozz, 4-5 jó is lesz. A két karral összesen."
.
"De igazából beleszórhatsz bármilyen port és hozzá marékszámra valami színes kapszulákat a biztonság kedvéért. Mindegy mi az, ne törődj ilyen hülyeségekkel."

Daniel Papp 2016.07.21. 17:39:35

Én ezen beszartam a röhögéstől. Amúgy elég sok ilyen van sajnos. :D

Leone_510 2016.07.21. 18:07:09

ez csillagos ötös poszt, köszi

Burgermeister 2016.07.21. 21:22:14

6almas, tényleg ilyenek.....és a tápanyagablak...éjfélkor is tolni kell egy proteinshéket

jahaha 2016.07.22. 18:58:58

hahaha. igazabol en is inkabb egy nagyadag kisebbrendusegi komplexust erzek ki a szovegbol, mint humort. persze, minden edzoteremre jut egy-ket buta hustorony, de nem az a jellemzo. a nagyon egyszeruek siman cuccolnak, aki mar bcaa, meg glutamin, meg ilyenekkel torodik, az mar azt is tudja, mi a szemet kaja.
szoval kitartas, nem ellenseg/kobunko mindenki aki nagyobb/erosebb mint te, es ha szorgalmasan csinalod, meg lesz az eredmenye - ez ilyen egyszeru sport.

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.07.22. 21:17:17

@jahaha: A humor mar csak ilyen mufaj, nem mindig jon at mindenkinek. Es szerencsere azt sem kell bizomygatnom neked, hogy nem irigysegbol vsgy komplexusbol irtam azt, amit ;)

Irbisz 2016.07.24. 11:38:50

@jahaha: mar vagy 10 eve nem edzek, de akkoriban nem 1-2 ilyen alak lezengett a teremben, a labgepeekt, guggolast meg kb. alig csinalta valaki, leginkabb a nők.
1 szo mint 100, a poszt bizony ül :)

Orosz kém 2016.08.01. 20:01:10

@Jason Voorhees: szerintem pont hogy nem egy cingár büféruhatáros, ezt a tényleg igazán vicces típust csak az ismeri, aki jár kondiba, kajával is tisztában van, stb... meg egy "50 kg-s büféruhatáros" soha az életbe nem tudná vicces mondatba foglaltan leírni a glikogénraktárak kifejezést :D de ha téged sért a poszt, akkor az elég sokatmondó lehet :)

scavengario 2016.08.31. 13:54:36

jóvót! Én reggel 6-tól 7-ig járok edzeni, a tömeget kikerülöm (vagyunk öszesen 3an a teremben), de van pár alkalom, amikor nincs időm menni reggel és délután jutok oda. Na akkor mindig van egy ilyen fószer :D

Marie Antoinette 2016.09.04. 03:38:44

Wannabe egy e -vel,ha mar bőcsész vagyok es nem méhecske

Marie Antoinette 2016.09.06. 03:22:57

@Firestarter.18: Én írtam két e-vel az első hozzászólásomban, és magamat kívántam javítani, de most látom, hogy a 3 mondatomból csak az első 2 szó jött át.. Talán mert bunkó phone-ról próbáltam kommentelni. Ennek fényében a 2. hsz. teljesen abszurd/bugyuta/értelmetlen, please ignore :) További jó írást, én igen jól szórakozom a bejegyzéseken :)