Gondolatok erről-arról. Meg amarról. Így meg úgy. Meg amúgy is. Szóval blog. Vagy mi.

Kötelességünk befogadni muzulmán testvéreinket!

2016. július 26. - Firestarter.18

muslim.jpg

Köztudott, hogy déli határainkon, a muzulmán táborokban áldatlan állapotok uralkodnak. Több ezer ember (mert ők is emberek!!) zsúfolódott össze embertelen körülmények között, s ezen emberek számottevő része asszony és gyermek.

 

 

 

 

Teljes megrökönyödéssel és döbbenettel olvasom a déli határainkról érkező híreket. Döbbenettel, hogy egy magát európainak nevező ország így bánik a hátáraihoz érkező békés embercsoporttal. Megrökönyödéssel, hogy még akár fegyveres erővel is képesek vagyunk visszatartani a békés muzulmánokat, akik már többször is kijelentették, hogy csupán át akarnak kelni országunkon.
Hiszen valódi úti céljuk, ahol az őket sújtotta szörnyű háborúk után az új élet reményét látják, az Nyugat-Európa. Nem is lehet hibáztatni őket, ki akarna egy ilyen kirekesztő, rasszista, más embercsoportokat megvető, és azokkal szemben ellenségesen fellépő népség, mint a magyar mellett élni? Lassan már én is szégyellem, hogy magyarnak születtem. Mikor tanulja már meg ez az istenadta nép, hogy elszigetelődve, bezárkózva, minden más vallású és más bőrszínű embert idegennek és ellenségnek tekintve nem lehet túlélni. Vagy ha túl is lehet, nem érdemes. Hiszen mire megyünk barátok nélkül?

Miért nem tudunk békében együtt élni muzulmán testvéreinkkel? Annyi mindent tanultunk tőlük eddig, és még annyi mindent tudnánk. Mikor jövünk rá végre arra, hogy ahhoz, hogy tanulhassunk, fejlődhessünk, meg kell nyitnunk határainkat, ki kell tárnunk szívünket, és magunkba kell szívnunk a mienktől eltérő kultúrákat is. Így lehetünk teljesek, így lehetünk többek.

De ehelyett mindenféle erődemonstrációt tartunk a déli határainkon, kerítéseket, falakat, erősségeket húzunk, katonákkal várjuk a vendégeket. Így járatjuk le magunkat egész Európa előtt. Hát nem tanultunk eddigi hibáinkból? Nem tanultunk abból, mi történ akkor, amikor ugyanezt tettük szerencsétlen avarok, besenyők, majd később a baráti jobbot nyújtó tatárokkal is? Nem tanultuk még meg, hogy a kirekesztés és a gyűlölködés mindig vérontásba torkollik?

Köztudott, hogy déli határainkon, a muzulmán táborokban áldatlan állapotok uralkodnak. Több ezer ember (mert ők is emberek!!) zsúfolódott össze embertelen körülmények között, s ezen emberek számottevő része asszony és gyermek. Napról napra élnek, szenvednek, eltűrik a megaláztatásokat és a magyarok agresszióját. A bűnük mindössze az, hogy békében szeretnének eljutni Nyugat-Európába.

Felszólítom tehát a magyar vezetést, hogy vessen véget az értelmetlen ellenségeskedésnek, nyissa meg a határokat, mert bizony kötelességünk befogadni muzulmán testvéreinket!

Tarjányi-Andrássy Szabolcs jelenti Szegedről,
1521. augusztus 28-án

 

Újra döbbenetemnek kell hangot adnom a déli határainkon folyó események miatt. A magyar nép megbukott emberiességből. Hát nem volt elég Nándorfehérvár? Hát nem volt elég muzulmán testvéreink rengeteg kiontott vére? Hát sosem tanulunk hibáinkból?
Nándorfehérvár, mint szégyenfolt fog bevonulni a magyar történelembe, az a nap lesz, amikor a magyar nép szembeköpte az európai értékeket, szembeköpte Szent István örökségét, és mindazokét a magyarokét, akik arra törekedtek, hogy népünket felzárkóztassák a haladó európai nemzetek sorába. Megbuktunk. Nem, megbuktatok. Igen, ti, akik fegyvert fogtatok a vendégek ellen, akik vért ontottak értelmetlenül. De rajtavesztetek. Rajtavesztetek, mert a muzulmán nép, ha megtámadják, bizony megvédi magát.
Ezerszer különb harcosok, mint a magyarok, kiknek csak addig nagy a pofájuk, míg a béketűréséből kihozott muzulmánok az asztalra nem csapnak és azt mondják: Elég! Nem tűrjük tovább a megaláztatásokat! Azt gondolnánk, hogy legalább egy ilyen pofon után kijózanodtok, de nem. Újra fegyvert fogtok e békés nép ellen, sereget gyűjtötök, erődítéseket emeltek, és uszítotok. Uszítjátok a magyar népet, szítjátok a feszültséget, miközben a másik oldalon álló EMBEREKNEK csak egy céljuk van: beilleszkedni, és békében élni.  

Felszólítom tehát a Mohácsnál összegyűlt csőcseléket, haladéktalanul tegyék le a fegyvert, és akkor talán megmenthetik maradék becsületüket.

Tarjányi-Andrássy Szabolcs jelenti Budáról,
1526. augusztus 28-án

 

Most már ti is látjátok, most már ti is tudjátok, hogy igazam volt. De már késő. Megráncigáltátok az oroszlán bajszát, hát, most viseljétek a következményeket. És még olcsón megúsztátok! Mert a muzulmán nép megbocsájtó, a muzulmán nem haragtartó, sokkal inkább emberek, mint ti, magyarok. Nem álltak bosszút a nándorfehérvári és mohácsi terrorért, békében vonultak végig az országon, mint ahogyan azt ígérték. Hiszen az ő céljuk csupán eljutni Nyugat-Európába. Sőt, megmentettek minket a várost ostromló a Habsburgoktól, mert ők még tudják, mi az emberiesség. Példát vehetnénk tőlük. Egész Európa példát vehetne róluk, hogyan kell baráti jobbot nyújtani az ellenségnek, ki előtte orvul megtámadott, s vérüket ontotta.

Mi sem bizonyítja jobban jó szándékukat és haladó gondolkodásukat, minthogy holnap a nagyra becsült szultán a saját sátrában látja vendégül Izabella királynét és a magyar főurakat, míg janicsárjai megtekintik a budai várat. Lám, legalább az egyik fél van olyan felvilágosult, hogy félre tudja tenni az ellenségeskedést. Bravó, muszlim testvéreim!

Tarjányi-Andrássy Szabolcs jelenti Bécsből,
1541. augusztus 28-án

A bejegyzés trackback címe:

https://firestarter-18.blog.hu/api/trackback/id/tr638912834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bandiras2 2016.07.26. 20:12:58

Ott van a katari szultán, kiba nagy sivataggal, adjon nekik országot ő! Annyi munka a sivatagban is akad amennyi migrót állásban sikerült alkalmazni a németeknek. Vagy ott van a kikúrt gazdag dubaj, éppen átépítik az egész kikúrt oszágot, annyi a munka, hogy még észak koreából is importálják! Menjenek oda!
Ja, hogy az a vidék már Iszlám, és a próféta parancsa, hogy tapossák iszlámmá az egész világot, csellel, fegyverrel, terrorral, bármivel. A hitetlenek ellen minden, és bármi megengedett, ha az iszlám terjesztése a cél. IIdeje lenne elolvasni a koránt bunkókám. Ne csak ismételd a mantrát amit soros a szádba ad, hanem tanulj is egy kis világot, hogy miben hisz, milyen értékrendje van ezeknek akik isde akarnak jönni. Ezek nenm illeszkednek be az európai rendbe, ezek elvárják hogy te alkalmazkodj hozzájuk a saját otthonodban.
Ha végeztél a koránnal, folytathatod az okulást az iszlám joggal, mondjuk a sáriával.
Mivel a sária minden felett áll az ő szemükben az integráció bűn. Ezért nem is integrálódnak.
Egy kis összefoglaló 5 percben, nehogy megártson az olvasás, de mégse halj meg hülyén:

www.bodokert.hu/e107_plugins/content/content.php?content.4210

www.vilaglato.info/a-migransok-szamara-mi-hitetlenek-vagyunk-erdekes-beszelgetes-az-iszlamrol-hirek-hir-ma-hirek-pont-ma/

Ha ezzel végeztél, akkor talán ideje észrevenni, hogy itt a török a határon, és kontinenst foglalni jöttek, nem pedig szotyolázni. 200 év iszlám hódoltság nem volt elég, a retardáltak kérnek még belőle.

bandiras2 2016.07.26. 20:25:02

Amerikát is bevándorlók alapították! Ja, hol vannak az indiánok?
Csak néhány fog jönni! Ezt mondták a belgáknak, és a britteknek is, mi van most? Kiszorulnak a saját országukból.
Ez a hét arról szólt, hogy napi 1 terrorcselekmény, de a ma esti svéd lövöldözéssel, a francia templomi nyaknyiszálás után, elértük a napi kettőt.
Az elmúlt 1 évben mindössze egy olyan tömeggyilkosság volt, amit nem az Iszlám nevében követtek el: A germanwings, ahol egy pszichiátriai eset földnek vezetett egy gépet, mert attól félt hogy elveszik a légijártasságiját.
Nem minden Allah ackbarnál van lefejezés, de MINDEN egyes lefejezésnél van ALLAHHU ACKBARU!
Majd véleményezd ha elolvastad a linkjeimet fentebb.

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.07.26. 21:13:48

@bandiras2: Ha majd megnyugodtal, igerd meg, hogy el is olvasod a posztot, jo?

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2016.07.26. 23:04:16

Ebben van valami duplafenekű szarkazmus, vagy tényleg a Fidesz-rajongók egyik kedvenc közhelyét írtad meg posztként? :D

bandiras2 2016.07.27. 19:02:29

@Firestarter.18:
Most már elolvastam :)
Előzőleg elolvastam az első 5 bekezdést, és elgurult a gyógyszerem. Visszakeresheted a tevékenységemet, évek óta pofázom hogy jön a török, de a libbantak csak be akarják őket telepíteni százezrével, ingyen lakással:
www.origo.hu/itthon/20151015-menekultek-gyurcsany-ferenc-demokratikus-koalicio-mszp.html
Őszintén, mikor először olvastam, megpróbáltam végig, de az 5 bekezdés után nem bírtam tovább a hülyeséget, és write only módba kapcsoltam.

bandiras2 2016.07.27. 19:14:32

@Firestarter.18:
Most már elolvastam :)
Előzőleg elolvastam az első 5 bekezdést, és elgurult a gyógyszerem. Visszakeresheted a tevékenységemet, évek óta pofázom hogy jön a török, de a libbantak csak be akarják őket telepíteni százezrével, ingyen lakással:
www.origo.hu/itthon/20151015-menekultek-gyurcsany-ferenc-demokratikus-koalicio-mszp.html

Ahimusz 2016.07.27. 20:45:52

Bandiras2-vel kell hogy egyetértsek mert én nem vagyok valami politikus alkat de a muszlimok inkább maradjanak ahol vannak ne hozzák ide a terroristákat

Vihlop 2016.07.27. 22:43:30

Az első bekezdés elolvasása után rájöttem hogy ez szarkazmus, vagy valami oltári nagy mentális retardáció. Lényeg a lényeg, nem éri meg végigolvasni a cikket, csak a kommenteket és nem csalódtam :D

aricsek 2016.07.28. 00:19:20

Nagyon szellemes kis írás! Valamiért egyből beugrott "az oroszok már a spájzban vannak!" klasszikus.

iamjesus 2016.08.27. 10:41:13

Hmm...
A kígyó ölelése c. film fordítása után (köszi a feliratot!) jutottam el erre a blogra.
Alapvetően vicces, igényes blog.
Ez a cikk viszont viccesnek szánt, nem annyira vicces cikk. Sőt, szomorú.
Gondolom a cél az volt, hogy ironizáljunk kicsit, hogy rávilágítsunk, hogy az európai liberálisok milyen ostobák, hogy anno is voltak "lipsik", akik jól beengedtél az arabokat, meg most is.
Gondolom mindenkinek feltűnt, hogy most is hadsereggel jönnek. A kb 1,5 millió bevándorló mindegyike szélsőséges iszlám mészáros, kivétel nélkül. Engem is gyíkká változtattak. Csak már elmúlt.
A szomorú ebben a helyzetben az, hogy egy ország csúszott le a középkorba morális szinten - és innen már nincs kiút. A napi migránshíreknek köszönhetően már az alkotmányba is belefoglalható az, hogy minden migráns terrorista, minden muszlimot gyűlölni kell. És ennek nyílván csak az ellentéte lehet, hogy aki nem így gondolkodik, az migránsszopkodó. Ez a két bit lehet. Normális, értelmes gondolkodás, középút nincs.
Hová süllyedtünk, emberek? Tényleg háborút akartok? A migránsok valószínű sokkal kevésbé, mint az október 2. előtti magyarok.
Tudjátok mi a háború? Tudjátok mi a háborús uszítás? Nem is sejtitek, hogy a legdurvább háborús uszításban vagytok napi szinten? Nem esett még le, hogy az 10000%-os migránskampány mire jó?
Én a közelmúltban megéltem egy háborút, illetve annak a szelét (de annyi elég is volt). Ugyanazokkal az eszközökkel uszítottak, mint most itt.
A módszer egyszerű. Az ellenséget nem szabad megismerni. Ne legyen párbeszédre, kapcsolatra mód. Az ellenségről általánosítani kell. Az ellenség nem ember, nem kár érte. Az ellenség mind olyan. Az ellenség veszélyeztet minket. Az ellenség nem kímél senkit. Az ellenség, ha nem ölöd meg, téged fog megölni, megerőszakolja az asszonyokat.
Annyira de annyira átlátszó az egész.
Nincs gondolkodás, nincs értelem, nincs párbeszéd, aki nem gyűlölködve ordít, annak nem hallják meg a hangját. Például ha valaki azt mondja, hogy nem minden muszlim őrült gyilkos. Vannak köztük olyanok, mint minden nemzetben. Ezeket ki kell vonni a társadalomból. De tudjátok, hogy alapvetően mi a különbség a muszlim, néger, kínai ember között? Semmi.
Fontos az oktatás, tájékozódás. Miért tették Németországban a hivatalos tananyag részévé az iszlámot? Miért? Miért?
Nagyon valószínű, hogy hiába írtam le mindezeket. Az első 2-3 mondatból leesik, hogy én nem vagyok "közétek való", hanem egy migránsszopkodó. Szerintem zsidó is vagyok. Ja, meg buzi is.
Senki sem fog a homlokára csapni, elgondolkodni azok után, amit leírtam. Itt az értelmes gondolkodásnak vége.
Háborút akartatok? Háború lesz.

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.08.27. 13:01:13

@iamjesus: Nekem semmi bajom a muszlimokkal. Viszont a normalis tarsadalmi rendbe beilleszkedni keptelen, eroszakos, kovetelozo, eloskodo, robbantgato, artatlanokat legyilkolo, noket es gyerekeket eroszakolo, bunozo, lusta, dolgozni nem akaro, sajat jogait ellenben mellet veregetve hangoztato embereket szivbol gyulolom borszintol es vallasi felekezettol fuggetlenul.

A feliratot viszont ne nekem koszond :)

iamjesus 2016.08.28. 00:49:16

@Firestarter.18: Akkor gyakorlatilag ugyanúgy gondolkodunk. Az erőszakos, stb embereket én is ugyanúgy megvetem.
Mindazonáltal óriási hazugság azt állítani, hogy minden muszlim ilyen. Nekem vannak muszlim ismerőseim Angliában. A legkevésbé sem illenek rájuk az általad elmondottak, sőt, amikor Istenről beszéltek nekem, akkor irigykedve hallgattam őket. Nekünk, úgynevezett fejlett, meg nyugati, keresztényeknek miért nem spirituális élmény a vallás? Sok mindent lehetne tanulni tőlük - de ez csak az én véleményem, ami úgyis homlokegyenest ellenkezik országunk vezérelvével.
A film felirat a firestarter blogról származik. nem tudom ki az elkövető, de köszönet neki. Gyakorlatilag az utóbbi évek legjobb filmjéhez készített feliratot.

Untermensch4 2016.09.29. 21:45:58

@iamjesus: " Nekünk, úgynevezett fejlett, meg nyugati, keresztényeknek miért nem spirituális élmény a vallás?"
Erről jutott eszembe hogy az emberek tényleg egyformák. Ahogyan van "bazári" és "hegyi" iszlám, úgy van "szekuláris"(ez saját és nem passzoló elnevezés, az illusztráció miatt kell) és "redneck" keresztény(ség) is. Illetve emberek akik "olyanok". A vicces (inkább nevetek mint sírok, jó lesz majd a jövőben a vidámság emléke) az hogy az iszlám egybitesei ugyanúgy általánosítanak a keresztes háborúk nyugati rablógyilkosaiból ahogy a "mieink" is akármiből. Vitakultúra szempontjából egal.

aricsek 2016.09.29. 22:42:35

@Untermensch4: Próbállak lefordítani magamnak. Szerinted az iszlám mostani egybitesei kb. 900 évvel ezelőtti történések miatt általánosítanak, a "mieink" pedig manapság zajló események miatt. Vajon melyik életszerűbb?

iamjesus 2016.10.01. 18:44:52

Untermensch4: Sajnos ez igaz. A barmok és a békésen gondolkodók száma minden népcsoportnál konstans.
Illetve, talán nem is sajnos. ha belegondolsz, hogy a másik is olyan, mint én, akkor minek háborúzni vele?
Persze ehhez gondolkodni kell. :)

Untermensch4 2016.10.01. 19:59:47

@aricsek: Kissé kevertem az idősíkokat hogy globálisabb képre nézzünk, kerülendő a jelenkori politikai/vélemény/hit -zsákutcákat.
A keverés oka az volt hogy nálunk még a török hódoltság és a végvári harcok időszaka nincs teljesen feldolgozva (pedig kb 300 éve a probléma nem akut), a buckalakóknál a 800 évvel ezelőtti keresztesek emlékét a kései gyarmatosítás időszaka frissítette, össz-történelmi számolgatással az elmúlt ezer év sérelmei nekik "közelebb" vannak.
A teljesen jelenkori gebasz meg az hogy az egybites turbánfejűnek a gonosz izraelt támogató (és teológiailag eretnek) "a nyugat" az ami az ellenség.
Az olyan, számunkra (a dolog lényegéből adódóan) kevésbé ismert részletekre meg nem is szokás kitérni hogy alapvetően katonai és titkosszolgálati aktivitást tekintve a nyugati jelenlét az iszlám területeken nagyobb mint fordítva. Legalábbis több féregpolitikus kap nyugati támogatást (pl a diplomáciai elismerés is az...) mint ahány nyugati féregpolitikust segítenek ellenszél leküzdésére olajsejkek.
Egy párhuzam, hozzánk: biztos nagyon jó nekünk hogy pályázat nélkül orosz erőmű-bővítésünk lesz de kissé bizarr hogy a "ruszkik haza"-korszak egyik feltörekvő politikusa áll ennek az élén. Még furább lesz ha esetleg kiderül hogy a bős-nagymarosi vízlépcső elleni tiltakozásból is anno politikai tőkét kovácsoló illető egy olyan erőművet vett nekünk amihez egy dunai vízlépcsőt is kell építeni... és ez a mi párhuzamunk még kissé távoli is némely iszlám ország helyzetéhez képest.

Untermensch4 2016.10.01. 20:06:03

@iamjesus: "Illetve, talán nem is sajnos. ha belegondolsz, hogy a másik is olyan, mint én, akkor minek háborúzni vele?"
:)
Lehet(ne) ezt kulturáltan is csinálni. Volt nekem egyszer egy román munkatársam, pesten. Teljesen jól elvoltunk azzal hogy ő a dákoktól származik, én meg a hunoktól. Fesztivál-szerűségre is mentünk úgy hogy ugyanazért a nőért versengtünk (de ő előbb kezdett piálni úgyhogy én "nyertem"). Mivel határhoz viszonylag közel volt a helyszín, nem távolodtam olyan messzire tőle hogy mire észlelném a dolgot, esetleg elvigye a határőrség ha részegen nem találja az útlevelét. Ezzel együtt azt is kulturáltan meg tudtuk beszélni hogyha orszáaink/népeink között újra lenne háború erdélyért akkor azért lőni fogunk egymásra... :)

aricsek 2016.10.01. 22:43:12

@Untermensch4: " Kissé kevertem az idősíkokat hogy globálisabb képre nézzünk". Én úgy gondolom, hogy az emberek többsége nem szeretné ezt globálisabban boncolgatni. :) Általánosítunk, mert a szűkebb-tágabb környezetünkben történt eseményektől csak pislogunk, mint Kis Grofo a Szépművészetiben. Nem állítom, hogy ez jó, mint ahogy az sem jó, hogy válogatás nélkül mindenkire rásütjük, hogy a háború elől menekül.
@iamjesus: " A szomorú ebben a helyzetben az, hogy egy ország csúszott le a középkorba morális szinten " . Ez is általánosításnak tűnik. Olyan szépen agitáltál és festetted le, hogy a muszlimokkal van bajunk, hogy egész hihető lett. :) Neked van muszlim ismerősöd, nagyon jó. Nekem is van. Nem Angliában, itt. Régóta itt élő kis számú egyén, vagy család vs. beilleszkedni nem akaró, kétes eredetű tömeg. Ugye érzed a kontrasztot?!

aricsek 2016.10.02. 09:21:23

@iamjesus: Bocs, ezt még le kell írnom, aztán befejezem. :) A te muszlim ismerőseid istenről beszéltek neked és vallásuk csodás spiritualitásáról. Az enyém soha nem beszélt erről ( talán ismeri az íratlan szabályt: pénzről, politikáról, vallásról úriember nem beszél baráti társaságban :) ). Beszélt viszont arról, hogy tavaly önzetlenül ment tolmácsolni a hatóságoknak és persze muszlim testvéreinek. Nem fogom olyan hosszan ecsetelni, mint ő, csak annyit :" testvérei" leköpték, kivétel nélkül ocsmány módon ordítoztak vele, mondván hitetlenné vált ő is. Azt mondták, elhagyta a hitét. Igen, mi azt mondjuk a hitünk hagyott el minket. Ugye itt is érezhető az a bizonyos kontraszt? :)

Untermensch4 2016.10.02. 19:59:23

@aricsek: Az biztos hogy az egybites általánosítás sokkal egyszerűbb mint gondolkodni. Nekem is könnyebb lenne "tűzparancsot a határon" és "európa az európaiaké" lenni, ugyanígy egy muszlim gyökérnek is könnyebb dzsihád-mártírrá robbantani magát (pedig az arab tavasz szikrája pont egy buddhist-style önfelgyújtó arc volt, az is lehetne trendi...).
Ha viszont ezt választjuk akkor rá kell készülnünk a Huntington-i Civilizációk összecsapására. Nem riogatásnak szánom mint az óvatosak, a műpacifisták meg azok akik már láttak belülről háborút, tudok én militáns nacionalista is lenni (meg militáns européer is, akármit is jelentsen...), csak akkor erre kell pszichológiailag rákészülnünk. Pl elfelejteni a finnyáskodást a "maximum nulla áldozattal" meg a "civilek kímélése" és egyéb fennkölt humánus izéket mert túlságosan erőforrás-igényesek és mindig van járulékos veszteség (mármint a háború győztese által okozott, az más kérdés hogy a vesztesre lehet verni a számlát).

iamjesus 2016.10.03. 16:16:27

@aricsek: Az általánosítás nem jó. Ha általánosításnak tűnt, amiket írogattam, akkor sorry érte.
Az ország süllyed középkori szintre államformailag. A magyarok többsége is a kékplakátos kampány beszopásával. Kivételek mindig akadnak, mindenhol. Lényeg, hogy rácáfoljunk az országunk arculatára. Pl lehetünk barátságosak is kivételesen más nemzetekkel :)
So, talán agitálásnak tűnt a muszlimok mellett szólni, ám korántsem olyan egyszerű a helyzet.
Tudod, én olyan országból jöttem, ahol jó sokáig irtották egymást a muszlimok (bosnyákok) meg keresztények (szerbek). El is baszta a fiatalságomat rendesen. Ugyanaz az uszító kampány ment akkor is, mint most. A mostani helyzetben tudod mi az, ami megakadályozta, hogy fegyverekkel menjenek neki a nemmel szavazók nagy része a muszlimoknak (mindegy csak sötétebb bőrű legyen, mert az cigány, nem dolgozik)? Az, hogy (még) az Unióban vagyunk.
Nekem ehhez semmi kedvem. Nem azt mondom, hogy minden muszlim kurva jó fej, szarom le őket, nem ad kenyeret egyik sem nekem. Sok dolgot tanultam tőlük, de egy csomó dologhoz meg ők a tökhülyék. Sok jó arcot ismerek Angliában is, meg itt Bangladeshben is. Biztosan vannak geci alakok is, de képzeld itt sem ért mindenki egyet a terroristákkal, bármilyen hihetetlenül hangzik is.
Én a háború, a gyűlölködés ellen agitálok. Nincs kedvem még egyszer. És SENKINEK nem fogok hinni, aki a háborút választja egyetlen alternatívául, semmilyen uszító szlogennek nem fogok bedőlni.
Szóval még egyszer: Nem a muszlimok pártján vagyok, hanem a háború, a gyűlölködés ellen.
Az, hogy rávilágítottam, hogy talán el kéne gondolkodni azon, hogy 1-2 jóravaló ember is van bennük, csak azért volt, hogy egy kicsit változatosabb vélemény is legyen a kommentszekcióban...

aricsek 2016.10.03. 18:06:49

@iamjesus: :) Változatosságban nem volt hiba. ; )

iamjesus 2016.10.03. 20:20:22

@aricsek: Persze, azért ez a blog, és az ide kommentelők messze az értelmesebb polgártársaink halmazából kerülnek ki. Ezzel nincs is gond, sőt a vélemények különbsége, és az értelmes vita viszi előre a társadalmat.

aricsek 2016.10.03. 20:42:14

@iamjesus: Igen, igazad van. Azért ha lapozgatsz egy kicsit errefelé, szerintem az értelemről egyből más fogalmaid lesznek kommentileg. :D Na jó, persze nem durván , de azért itt is akad egy-két " egybites" néhanap. :) És milyen szerencse, hogy én teljesen normális vagyok. :D :D
Szép estét!